iphone 8 lcd opening

نمایندگی اپل کرج

متاستفانه به دلیل تحریم های صورت گرفته علیه ایران ، مخصوصا شرکت های امریکایی امکان اخذ رسمی نمایندگی شرکت اپل در ایران وجود ندارد. در نتیجه ادعای نمایندگی اپل در کرج و هر شهر دیگر به عنوان نماینده رسمی شرکت اپل یا اپل استور رسمی در ایران کاملا کذب می باشد.

لیست نمایندگی های تعمیرات اپل را می توان از سایت رسمی شرکت اپل مشاهده کرد که ایران جزو کشور ها مشاهده نمیشود. البته راه هایی برای اخذ مدارک رسمی تعمیرکار اپل و گذراندن آموزش های تکنیکی آن وجود دارد.

خوشبختانه تعمیرکاران ایرانی کمبودی نه از لحاظ علم و تجربه و نه از لحاظ تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات محصولات اپل ندارند . چرا که آموزش های تخصصی آن را از منابع معتبر بین اللملی دیده اند و شرکت های بازرگانی بروز ترین قطعات و تجهیزات را برای تعمیرات فراهم کرده اند و تمامی تعمیراتی که در خارج از ایران انجام میشوند ، با همان کیفیت در داخل ایران نیز قابل انجام میباشد.پس نبود نمایندگی اپل در کرج دیگر دغدغه کاربران گوشی های ایفون نخواهد بود.

فقط در مورد مشکلات نرم افزاری  مثل قفل شبکه و یا اپل ایدی به دلیل تحریم های موجود مشکلاتی وجود دارد که تا حد زیادی قابل حل هستند ، ولی متاستفانه ساپورت اپل کمکی در این زمینه برای ایرانی ها انجام نمیدهد.

متخصصین “موبایل کارنیا” نیز دوره های بین المللی استاندارد و حرفه ای تعمیرات آیفون را گذرانده اند و تمامی خدمات محصولات اپل در مرکز “موبایل کارنیا” قابل انجام می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

سبد خرید